Sentencja

Żeglarz jest z natury człowiekiem o optymistycznej psyche. Inaczej nie wyruszyłby na groźne zawsze, morze.

Sens życia

Bo w życiu chodzi o to, by bardziej być niż mieć. Niestety nie jest to teraz bardzo popularne.

Licznik

sobota, 27 czerwca 2015

Choroba

Dotarłem do następnego znaczącego momentu podczas budowy jachtu. Zamknąłem poszycie jachtu. Uczucie pierwszego przebywania wewnątrz swojego jachtu "bezcenne". Dokończyłem kokpit przymocowałem obie 12 cm listwy tworzące skos pomiedzy wanną a siedziskiem. No i najważniesze zamocowałem oba podpokładniki i położyłem pokład. Obrobiłem go, wkręciłem wkręty nierdzewne łączące sklejkę z konstrukcją i dzisiaj zaszpachlowałem mikrobalonami miejsca wkrętów. No i na dzisiaj to koniec. A Quark wygląda jak chory na białą ospę.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz