Sentencja

Żeglarz jest z natury człowiekiem o optymistycznej psyche. Inaczej nie wyruszyłby na groźne zawsze, morze.

Sens życia

Bo w życiu chodzi o to, by bardziej być niż mieć. Niestety nie jest to teraz bardzo popularne.

Licznik

piątek, 6 lutego 2015

Genaker


Zabrałem się za szycie genakera. Kupiłem pomarańczowy ortalion. Wyrysowałem bryty na nim i wyciąłem przy pomocy "ciepłego noża". Film poniżej. 




Następnie wykonałem wzmocnienia narożników. Jak zwykle trochę przekombinowałem . Zrobiłem trochę bardziej rozbudowaną wersję niż Janusza. Tutaj zdjęcie.



No i na koniec już całkiem szybko zszyłem bryty





Muszę jeszcze obszyć cały żagiel ale zrobię to dopiero wtedy gdy wyrównam końce żagla. A to dopiero jak rozwinę żagiel gdzieś na równej przestrzeni. Wtedy też zakuję otwory dla mocowania szekli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz