Sentencja

Żeglarz jest z natury człowiekiem o optymistycznej psyche. Inaczej nie wyruszyłby na groźne zawsze, morze.

Sens życia

Bo w życiu chodzi o to, by bardziej być niż mieć. Niestety nie jest to teraz bardzo popularne.

Licznik

poniedziałek, 23 marca 2015

Listwy zostały rzucone

Dokładnie to zostały położone na Quarku.

Ale od początku. Po piątkowym sklejeniu listew wiedziałem, że w sobotę ich nie położę bo jest za zimno ale miałem nadzieję, że w niedzielę to już będę mógł. Jednak pogoda nie była dla mnie łaskawa. W niedzielę kolega pozwolił wnieść listwy do ogrzewanej piwnicy i dzisiaj je już mogłem układać. Ale najpierw zostały one zaniesione na Quarka. I zacząłem mocować pierwsze listwy. Najpierw zaznaczyłem środek na wszystkich wręgach tam gdzie będzie obło burt. Następnie ściskami przymocowałem listwę do wręg na prawej i lewej burcie. Narysowałem wpusty i kolejno je wycinałem jednocześnie wkładając we wpusty listwę. Dzisiaj zrobiłem tylko prawą burtę. miejsce klejenia listwy dalej jest ściśnięte ściskami tak na wszelki wypadek.






Jak zrobię wpusty na listwę lewej burty to obydwie przykleję. I zajmę się listwami burty. Na dzisiaj to wszystko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz