Sentencja

Żeglarz jest z natury człowiekiem o optymistycznej psyche. Inaczej nie wyruszyłby na groźne zawsze, morze.

Sens życia

Bo w życiu chodzi o to, by bardziej być niż mieć. Niestety nie jest to teraz bardzo popularne.

Licznik

czwartek, 19 marca 2015

No i mamy szkielet

Parę osób już pisało że ten moment podczas budowy łódki jest prawie magiczny z płaskich wręg powstaje kształt łódki "czary". Mnie zajęły one trzy popołudnia. Zaczęło się od przywiezienia 6 desek rusztowaniowych do miejsca gdzie będzie powstawał Quark. Jest to szopa mojego przyjaciela jakieś 800 metrów od mojego mieszkania. Nie jest ona ogrzewana dlatego czekałam aż się zrobi cieplej. Jeszcze w poniedziałek jej wnętrze wyglądało tak


 Ale po zrobieniu miejsca połączyłem po trzy deski, narysowałem kreski w rozstawie wręg i rozsunąłem tak powstałe belki na szerokość desek które miałem z palet (na heling poszło 5 palet).


Na tak powstałej podstawie rozciągnąłem drut przy pomocy naciągu stosowanego przy  drutach do płotów. Deski są krzywe poskręcane ale ten drut jest prosty, Podstawa do ustawiania wręg. Przywiozłem je na miejsce we wtorek. I zacząłem ustawiać.



Na każdej wrędze miałem zaznaczoną linie wodną i oś symetrii. Przy pomocy pionów ustawiłem wszystkie wręgi w jednej osi a linia wodna jest na jednym poziomie. No i dzisiaj mam już kształt łódki co prawda do góry nogami  ale już widać wielkość łódki. I jej linie.







Lubię piony mam ich parę, moja żona mówi, że mam kolekcję więc się nią pochwalę 


Napiszę od razu że wszystkie one trafiają w drut ale zdjęcia były robione podróżnymi kątami dlatego złudzenie że są one obok drutu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz