Sentencja

Żeglarz jest z natury człowiekiem o optymistycznej psyche. Inaczej nie wyruszyłby na groźne zawsze, morze.

Sens życia

Bo w życiu chodzi o to, by bardziej być niż mieć. Niestety nie jest to teraz bardzo popularne.

Licznik

wtorek, 26 maja 2015

Pierwsze szlify

    W firmie której jestem pracownikiem okres ogólnie przyjęty za letni i wakacyjny jest czasem wzmożonej pracy. Po zimowym okresie grzewczym robi się planowe remonty elektrownii i kopalń gazu dostarczających paliwo do nich. Kończę drugą delegację na której byłem. Wracałem  codziennie do  domu, ale dopiero o 19.00. Dlatego postęp prac jest taki wolny. No i etap robót też raczej niewdzięczny szpachlowanie i szlifowanie. Szczerze powiedziawszy to chyba najbardziej nieprzyjemne czynności, jakie trzeba wykonać zanim się popłynie własnoręcznie zrobionym jachtem. Mikro balony, żywica, deska z papierem ściernym i na zmianę: nakładanie szpachlówki i jej szlifowanie, aby jako tako wyprowadzić kształt poszycia jachtu. Ja część tej pracy mam już za sobą. Dno i obła już mam pokryte, staram się nie myśleć o tym, że zostały jeszcze burty i pokład. Ale cieszę się, bo już jutro planuję odwrócić Quarka do jego normalnej pozycji i mam nadzieję, że wystarczająco długo był do góry dnem, i w tej pozycji już się nie znajdzie.



Paweł dzięki za podkład, fajnie się go rozprowadza. Zrobiłem z Quarka flagę Monako, ale już jutro będzie to flaga Polski.



1 komentarz:

  1. W sumie ja na ten moment bardziej nastawiam się na remont mojego mieszkania i zdecydowałem, ze chcę mieć u siebie bardzo dobrej jakości podłogi drewniane. Bardzo fajnie, że w sklepie https://artcorestudio.pl/podlogi-drewniane takie rzeczy jestem w stanie dostać bez problemów.

    OdpowiedzUsuń