Sentencja

Żeglarz jest z natury człowiekiem o optymistycznej psyche. Inaczej nie wyruszyłby na groźne zawsze, morze.

Sens życia

Bo w życiu chodzi o to, by bardziej być niż mieć. Niestety nie jest to teraz bardzo popularne.

Licznik

niedziela, 3 maja 2015

Czas goni nas

Jak powiedział mój kolega doba ma tylko 24 godziny a do Poloneza tylko 100 dni. Od ostatniego wpisu minęły dwa tygodnie.  Nic nie pisałem nie dla tego, że się nic nie działo tylko dlatego że nie miałem na to czasu. Najważniejsze zdałem egzamin na jachtowego sternika morskiego, poprzedzone to było tygodniowym kursem w Szczecinie. A po powrocie do pracy zacząłem jeździć na delegację tak, że domu wracam przed 20. No ale po posiłku jadę do szkutni.

Obrobiłem drugi płat dna zaokrągliłem dziób. Wkręciłem wkręty nierdzewne w łączenia płatów sklejki.



Zakołkowałem wykałaczkami i zalaminowałem otwory po wkrętach czarnych którymi przyciągałem sklejkę w trakcie klejenia.




Polminowałem połączenia dno-obło, obło-burta, oraz  dno i obła.














Były to pierwsze moje powierzchnie laminowane. Trochę się tego bałem, ale dzięki zastosowanej żywicy Havla o konsystencji gęstego oleju czynność to była przyjemnością. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz