Sentencja

Żeglarz jest z natury człowiekiem o optymistycznej psyche. Inaczej nie wyruszyłby na groźne zawsze, morze.

Sens życia

Bo w życiu chodzi o to, by bardziej być niż mieć. Niestety nie jest to teraz bardzo popularne.

Licznik

wtorek, 14 kwietnia 2015

Dąb twardy jest

Zanim przykleję dno, postanowiłem zamocować dębowe denniki. Jest łatwiejszy dostęp do zamocowania, no i można przykręcić pierwszą warstwę dna do denników. Więc po zamocowaniu obła i i zaukosowaniu listew aby można było przykleić dno przyszedł czas na denniki. Dębowe denniki, a to twarde sztuki cały dzień poświęciłem aby je dopasować do listew. Będą składać się z 2 warstw. Stolarz u którego je kupowałem miał tylko listwy 6 na 5 i 6 na 2. Więc  denniki będą klejone. Przygotowałem wszystkie pięć listew o wymiarach 6 na 5. Jutro je przykleję i będzie można dno montować.

Ach mam też czarodziejski numer POL 15058 i jacht na pewno nazywa się Quark. No i muszę go skończyć w tym roku, bo 2015 ma wpisany jako rok budowy.

Jeszcze wieczorne zdjęcie Quarka nawet nie wiedziałem, że tak fajnie jest podświetlony.Ale to się zmieni jak się dno pojawi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz