Sentencja

Żeglarz jest z natury człowiekiem o optymistycznej psyche. Inaczej nie wyruszyłby na groźne zawsze, morze.

Sens życia

Bo w życiu chodzi o to, by bardziej być niż mieć. Niestety nie jest to teraz bardzo popularne.

Licznik

piątek, 17 kwietnia 2015

Osiągnąłem dno

A przynajmniej pierwszą jego warstwę.

Po przycięciu denników w środę je przykleiłem.



Czwartek był bardzo pracowitym dniem. No i pobiłem swój własny rekord ale o tym to może na końcu.



Zaczęło się od zrobienia szpigantów, wyfrezowałem je frezem o średnicy 10 mm oraz naciąłem rurek igelitowych.

Następnie zająłem się płatem latającej sklejki. Miał on naznaczone linie odpowiadające dennikom i wręgom oraz otwory wraz z wpustami na łeb śruby nierdzewne a zawisł dokładnie nad dnem łodzi (trochę pomogły druty zamocowane do jętków dachu wiaty w której robię Quarka)


Rozrobiłem żywicę i rozprowadziłem ją do dennikach oraz listwach wzdłużnych w miejscu gdzie mają być szpiganty powkładałem rurki igelitowe a jak żywica zastygnie to się je wyciągnie.


Następnie dno wylądowało na kadłubie i aby już nie latało to zostało dokładnie przykręcone do jachtu śrubami.





I na tym zakończyły się prace,a rekordem była godzina bo jeszcze tak późno nie kończyłem 23.40. Ale dno jest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz