Sentencja

Żeglarz jest z natury człowiekiem o optymistycznej psyche. Inaczej nie wyruszyłby na groźne zawsze, morze.

Sens życia

Bo w życiu chodzi o to, by bardziej być niż mieć. Niestety nie jest to teraz bardzo popularne.

Licznik

sobota, 4 kwietnia 2015

Osprzęt

Poza sklejką, drewnem trzeba  jeszcze kupę innych rzeczy aby móc w miarę spokojnie płynąć jachtem.
   Tym co pozwoliło odkrywać lądy i wiedzieć gdzie się płynie był kompas. Bez niego nie wyobrażam sobie przepłynięcia Atlantyku. Oczywiście kompasy w sklepach żeglarskich mają ceny raczej nie z Ziemi. Moje dzieci na prezent urodzinowy kupiły mi kompas na Allegro jest super. Ma podświetlenie na żarówkę a raczej miał bo już je przerobiłem na diodowe no i dodałem zawieszenie kardanowe. Zamocuję go na pawęży pod rumplem. będzie go widać jak będę siedział w kokpicie. No Quark będzie miał coś wspólnego z Energą. Urządzenia nawigacyjne tyłem do kierunku płynięcia.



W pracy przed świętami było trochę wolnego czasu i kolega Tomasz zespawał mi okucie bomu.


Jeszcze tylko wytoczyć bolce , wypolerować i można mocować do masztu. Następny punkt na liście przygotowań do regat zostanie odhaczony. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz